Tak jsem si vytvořila ten kód pro měření návštěvnosti, ale než jsem ho stihla vložit na web, někam se mi ztratil 🙁 Mám ho vytvořit znovu, nebo ho tam někde najdu? Kde?
Neboj, nikam nezmizel 😉 Hned ti ukážu, jak ho najít. Bude to hračka 😉
Návod jak znovu získat měřicí kód Google Analytics
- Přejdi do služby Google Analytics (tj. otevři si analytics.google.com, klikni na Přihlásit se a pokud bude potřeba, přihlas se ke svému Google účtu).
- V Google Analytics sjeď úplně dolů v levém sloupci (možná bude stačit jen očima) a klikni na položku Správce, nebo na ozubené kolečko.
- Vyber účet (A) a službu (B), ke kterým chceš získat měřicí kód. Pokud ho máš vytvořený jen pro jeden web, budeš mít už obojí předem vybrané.
Jinak bys klikla na malou trojúhelníkovou šipku vpravo u názvu účtu / služby a vybrala si odpovídající z roletky, která se rozbalí.
- Pod názvem vybrané služby klikni na Údaje o měření.
- Z nabídky, která se ti rozbalí, vyber Měřicí kód.
- Zobrazí se ti karta s měřicím kódem, který už pak vložíš na svůj web podle dalšího návodu. Než na něj přejdeš, pochval se, jak se ti to povedlo 😉
Videonávod Jak v Google Analytics najít již vytvořený měřicí kód
Pro větší názornost ještě video…
Další návody Google Analytics
A pokud jsi naopak zjistila, že měřicí kód vlastně ještě nemáš vytvořený, přejdi na návod: