Láká tě možnost přejít ze SmartEmailingu k MailerLite?

Nejsi jediná! Ta finanční úspora je vážně nezanedbatelná. MailerLite můžeš do 1000 kontaktů používat zcela zdarma po neomezenou dobu, placené tarify jsou také podstatně výhodnější než u SmartEmailingu.

Navíc ostatní parametry jsou přinejmenším srovnatelné. Ti, kdo už SE za ML vyměnili, si většinou libují, že MailerLite je intuitivnější a jednodušší na ovládání.

Jenže…

Odrazuje tě obava, jak (jestli vůbec) ten přechod zvládneš?

Ani v tom nejsi jediná! A není se co divit. Ono to totiž vážně není jen tak. Jednotlivé kroky je potřeba pečlivě promyslet předem, aby sis zbytečně nepřidělávala práci a celý přechod nekomplikovala.

A to radši nemluvím o některých přešlapech, kdy se “náhodou” všem odběratelům znovu začne rozesílat smart kampaň, kterou už dávno prošli.

Ale to tě nechci od přechodu odrazovat. Naopak…

Připravila jsem pro tebe návod, se kterým podobné průšvihy nehrozí:

Ze SmartEmailingu k MailerLite bez přešlapů

S ním přeneseš své kontakty a nastavené smart kampaně ze SmartEmailingu k MailerLite jednoduše, hladce a bez nepříjemných překvapení.
Stačí postupovat podle návodu pro počítačové blondýny.

Návod se ti hodí, když:

Pro koho to není

Co s návodem zvládneš

Co všechno v něm najdeš

Cena návodu: 460 Kč

Tento návod je především logicky sestavená série jednotlivých kroků, kterými je potřeba projít při přechodu z jednoho e-mail marketingového nástroje k druhému. Vše je aplikováno na přesun od SmartEmailingu k MailerLite.

Součástí návodu proto není práce s formuláři, nastavování kampaní a další základní znalosti práce s MailerLite. To je zahrnuté v online kurzu MailerLite pro počítačové blondýny. Návod se také nezabývá propojením SmartEmailingu / MailerLite s dalšími aplikacemi a online nástroji.

Návod se zaměřuje na kroky, které souvisí přímo se samotným přesunem. Je tu tedy názorně zpracovaný export a import kontaktů, včetně importu do rozběhnutých automatizovaných kamapní (smart kampaní). Tyto kroky najdeš v 5 videích s komentovaným záznamem obrazovky v celkové délce 36 minut.
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.