Proč se někdy kontakty a objednávky hrnou i bez vašeho přičinění
a jindy ani maximální úsilí nemá výrazný efekt?
A víte vůbec, kdo navštěvuje váš web, odkud přichází a co všechno tam dělá?
Jak vlastně funguje všechno, co na web píšete?
Najdou vaši návštěvníci tu neodolatelnou prodejní stránku?
Možná už vás napadlo, že by bylo fajn proměnit se v malou mušku, sednout na monitor návštěvníků vašich stránek a sledovat, kam klikají, co opravdu čtou a jak se na webu chovají.
Možná už jste se taky ptali sami sebe, kde je zakopaný pes, když jste se s propagací mohli přetrhnout, a objednávky nikde.
Možná jste užasle zírali, jak najednou přibývají kontakty v databázi, aniž byste pro to cokoli udělali.
To všechno teď můžete zjistit.
Nemusíte kvůli tomu ke kartářce, nepotřebujete se učit mimosmyslovému vnímání ani není nutné platit drahé průzkumy.
Stačí Google Analytics!
Jedná se o jedinečný online nástroj, který byste měli se svým webem propojit nejlépe teď hned,
- protože ve dne v noci monitoruje veškeré dění na vašem webu
- protože je zdarma
- protože vás ho naučím používat
Kdo vás hodlá poučovat?
Jmenuji se Petra Vymětalová a jsem internetová průvodkyně počítačovými technikáliemi.
Svůj první web jsem vytvořila v roce 2004. Google Analytics na svých webech používám už víc než 13 let. Je to jedna z prvních věcí, které na stránkách vždy nastavím. Jsem totiž přesvědčená, že neměřit návštěvnost je totéž jako střílet naslepo.
Ráda ukážu i vám, jak na to, abyste o dění na svém webu měli dokonalý přehled.
Právě proto jsem pro vás vytvořila online videokurz…
Google Analytics pro začátečníky
Přinese vám spoustu AHA o vašem webu a jeho propagaci.
Díky svému novému špiónovi na webu, kterého tam společně usadíme a zapracujeme, už budete vědět třeba
vaši čtenáři, klienti a zákazníci
a kde je to jen ztráta času i financí
na kterých byste měli zapracovat
Po absolvování kurzu Google Analytics pro začátečníky už nebudete dál střílet naslepo a spoléhat na univerzální rady, které bohužel univerzálně nefungují.
Sami zjistíte, co je pro vaše podnikání přínosem a co zrovna na vaši cílovku vůbec nezabírá. A je celkem fuk, co o tom říkali v nějakém super online kurzu. Sami v přehledech uvidíte, co se vyplácí ve vašem konkrétním případě.
Co se konkrétně v kurzu naučíte?
Kurz je rozdělený do 3 hlavních částí, každá z nich obsahuje 4-6 samostatných videolekcí v délce od 1 do 20 minut.
Celý online kurz je postavený na
podle kterých stačí postupovat krok za krokem
přímo z prostředí Google Analytics
jak číst ze skutečných přehledů a tabulek
K čemu vám všechny ty informace z Google Analytics vůbec budou?
Jitka řešila, že se moc neprodává produkt, který na svém webu nabízela. Přitom produkt byl kvalitní. Byla přesvědčená, že chyba je na prodejní stránce. Proto ji celou přepracovala. Protože prodeje nerostly, přepracovala ji znovu. Pořád žádný úspěch. Nakonec si za nemalý peníz nechala celou stránku upravit a přetextovat od odborníků. Jenže ani pak se objednávky nehrnuly.
Vysvětlení bylo jednoduché – Jitka nedokázala na svoji prodejní stránku přivést dost potenciálních zájemců. Stránku vidělo jen pár lidí za měsíc.
Kdyby se hned na začátku podívala do Google Analytics, poznala by, že se má zaměřit v prvé řadě na propagaci. Ušetřila by tak peníze i svůj čas.
Opačný příklad
Firma XY neustále pracovala na zvyšování návštěvnosti, platila proto víc a víc za reklamu. Když tomu výsledky neodpovídaly, upravovali nastavení kampaně a zkoušeli další reklamní formáty.
Stačil jeden pohled do Google Analytics, aby se ukázalo, že návštěvníci přivedení reklamou odcházejí během prvních pár sekund pryč. Bojovat o další návštěvnost nemělo pro firmu XY smysl. V prvé řadě bylo potřeba upravit obsah stránky tak, aby byl atraktivnější nebo lépe odpovídal tomu, na co lákala reklama.
Nahlédnutí do Google Analytics tak firmě XY ušetřilo další zbytečné výdaje na neefektivní reklamu.
Když uvidíte, jak se chovají návštěvníci vašeho webu, pochopíte, proč některé věci na webu fungují nebo nefungují podle vašich představ. Díky Google Analytics poznáte, na co se máte zaměřit při řešení problémů na svém webu.
Na kolik vás přijde takové porozumění vlastním návštěvníkům a klientům?
Videokurz Google Analytics pro začátečníky si právě teď můžete objednat za
→ 760 Kč ←
Spolu se vstupem do kurzu dostanete
Bonusový URL generátor
Díky němu si snadno vytvoříte odkazy, podle kterých budete moct sledovat i návštěvnost z míst, odkud by jinak nebyla čitelná. Poznáte třeba, jaké facebookové skupiny skutečně přináší zákazníky a do kterých sdílíte své odkazy úplně zbytečně, jen plýtváte časem. Na míru ho vytvořila Lenka Mikšátková, odbornice na Excel.
Možná se chcete zeptat
(Stačí kliknout na tu svoji otázku a hned dostanete odpověď.)
Lenka Baratoux, geoložka a fotící světošlápek, www.lenkabaratoux.com
Ještě váháte?
ZÁRUKA 100% spokojenosti.
Když do 14 dnů od objednání kurzu zjistíte, že to není pro vás, prostě mi napíšete, že o něj už nemáte zájem, a já vám bez řečí vrátím vaše peníze.
Objednávejte hned teď, protože
- čím dřív se do toho pustíte, tím dřív poznáte své publikum a budete toho moct využít
- brzy zjistíte, kde má propagace smysl a kde je to jen plýtvání času a peněz
- díky doživotní aktualizaci budete mít přístup i do všech dalších verzí kurzu
Objednat online videokurz Google Analytics pro začátečníky:
Sídlíte mimo ČR?
Pokud si kurz objednáte na firmu (ve formuláři vyplníte IČ), vzniká vám povinnost odvést z objednávky DPH ve vaší zemi. Ve formuláři mi prosím nezapomeňte vyplnit svoje DIČ, resp. IČ DPH, pokud sídlíte na Slovensku.
Případné dotazy na mě můžete hrnout e-mailem na petra@petravymetalova.cz nebo telefonicky na číslo 604 369 319.