Proč se někdy kontakty a objednávky hrnou i bez vašeho přičinění

a jindy ani maximální úsilí nemá výrazný efekt?

 

A víte vůbec, kdo navštěvuje váš web, odkud přichází a co všechno tam dělá?

Jak vlastně funguje všechno, co na web píšete?

Najdou vaši návštěvníci tu neodolatelnou prodejní stránku?


 

Možná už vás napadlo, že by bylo fajn proměnit se v malou mušku, sednout na monitor návštěvníků vašich stránek a sledovat, kam klikají, co opravdu čtou a jak se na webu chovají.

Možná už jste se taky ptali sami sebe, kde je zakopaný pes, když jste se s propagací mohli přetrhnout, a objednávky nikde.

Možná jste užasle zírali, jak najednou přibývají kontakty v databázi, aniž byste pro to cokoli udělali.

To všechno teď můžete zjistit.

Nemusíte kvůli tomu ke kartářce, nepotřebujete se učit mimosmyslovému vnímání ani není nutné platit drahé průzkumy.

Stačí Google Analytics!

Jedná se o jedinečný online nástroj, který byste měli se svým webem propojit nejlépe teď hned,

  • protože ve dne v noci monitoruje veškeré dění na vašem webu
  • protože je zdarma
  • protože vás ho naučím používat


Kdo vás hodlá poučovat?

Jmenuji se Petra Vymětalová a jsem internetová průvodkyně počítačovými technikáliemi.

Svůj první web jsem vytvořila v roce 2004. Google Analytics na svých webech používám už víc než 10 let. Je to jedna z prvních věcí, které na stránkách vždy nastavím. Jsem totiž přesvědčená, že neměřit návštěvnost je totéž jako střílet naslepo.

Ráda ukážu i vám, jak na to, abyste o dění na svém webu měli dokonalý přehled.

Právě proto jsem pro vás vytvořila online videokurz

 

Google Analytics pro začátečníky

 

Přinese vám spoustu AHA o vašem webu a jeho propagaci.

Díky svému novému špiónovi na webu, kterého tam společně usadíme a zapracujeme, už budete vědět třeba

odkud k vám přichází
vaši čtenáři, klienti a zákazníci
kde se propagace vyplatí
a kde je to jen ztráta času i financí
jaká jsou slabá místa vašeho webu,
na kterých byste měli zapracovat

 

Po absolvování kurzu Google Analytics pro začátečníkynebudete dál střílet naslepo a spoléhat na univerzální rady, které bohužel univerzálně nefungují.

Sami zjistíte, co je pro vaše podnikání přínosem a co zrovna na vaši cílovku vůbec nezabírá. A je celkem fuk, co o tom říkali v nějakém super online kurzu. Sami v přehledech uvidíte, co se vyplácí ve vašem konkrétním případě.

 

Co se konkrétně v kurzu naučíte?

 

Kurz je rozdělený do 3 hlavních částí, každá z nich obsahuje 4-6 samostatných videolekcí v délce od 1 do 20 minut.


Celý online kurz je postavený na

 

podrobných videonávodech

podle kterých stačí postupovat krok za krokem

názorných ukázkách

přímo z prostředí Google Analytics

konkrétních příkladech

jak číst ze skutečných přehledů a tabulek


K čemu vám všechny ty informace z Google Analytics vůbec budou?

Příklad z praxe

Jitka řešila, že se moc neprodává produkt, který na svém webu nabízela. Přitom produkt byl kvalitní. Byla přesvědčená, že chyba je na prodejní stránce. Proto ji celou přepracovala. Protože prodeje nerostly, přepracovala ji znovu. Pořád žádný úspěch. Nakonec si za nemalý peníz nechala celou stránku upravit a přetextovat od odborníků. Jenže ani pak se objednávky nehrnuly.

Vysvětlení bylo jednoduché – Jitka nedokázala na svoji prodejní stránku přivést dost potenciálních zájemců. Stránku vidělo jen pár lidí za měsíc.

Kdyby se hned na začátku podívala do Google Analytics, poznala by, že se má zaměřit v prvé řadě na propagaci. Ušetřila by tak peníze i svůj čas.

Opačný příklad

Firma XY neustále pracovala na zvyšování návštěvnosti, platila proto víc a víc za reklamu. Když tomu výsledky neodpovídaly, upravovali  nastavení kampaně a zkoušeli další reklamní formáty.

Stačil jeden pohled do Google Analytics, aby se ukázalo, že návštěvníci přivedení reklamou odcházejí během prvních pár sekund pryč.  Bojovat o další návštěvnost nemělo pro firmu XY smysl. V prvé řadě bylo potřeba upravit obsah stránky tak, aby byl atraktivnější nebo lépe odpovídal tomu, na co lákala reklama.

Nahlédnutí do Google Analytics tak firmě XY ušetřilo další zbytečné výdaje na neefektivní reklamu.

Obecně řečeno

Když uvidíte, jak se chovají návštěvníci vašeho webu, pochopíte, proč některé věci na webu fungují nebo nefungují podle vašich představ.

Díky Google Analytics poznáte, na co se máte zaměřit při řešení problémů na svém webu.

 

Na kolik vás přijde takové porozumění vlastním návštěvníkům a klientům?

 

Videokurz Google Analytics pro začátečníky si právě teď můžete objednat za

krásných 560 Kč ←

A levnější už to rozhodně nebude.

 

Objednávám bez váhání

 

 

Spolu se vstupem do kurzu dostanete

Bonusový URL generátor

Díky němu si snadno vytvoříte odkazy, podle kterých budete moct sledovat i návštěvnost z míst, odkud by jinak nebyla čitelná. Poznáte třeba, jaké facebookové skupiny skutečně přináší zákazníky a do kterých sdílíte své odkazy úplně zbytečně, jen plýtváte časem. Na míru ho vytvořila Lenka Mikšátková, odbornice na Excel.

Doživotní aktualizaci

Kurz podle potřeby průběžně rozšiřuji a doplňuji. S každým vylepšením se zvedá cena kurzu. Vy budete mít stále přístup do plné verze kurzu, bez ohledu na to, za jakou cenu ho teď koupíte.

 

 

Možná se chcete zeptat

(Stačí kliknout na tu svoji otázku a hned dostanete odpověď.)

Super, to vám můžu jedině gratulovat. Sice nevyužijete 1. část kurzu, ale bude stačit jen doplnit pár nastavení (2. část) a budete se moct rovnou pustit do vyhodnocování návštěvnosti, které je věnována nejrozsáhlejší část kurzu.
Troufám si tvrdit, že ano. Návody jsou opravdu podrobné, stačí je následovat krok za krokem. Kdybyste se přeci jen někde zasekli, můžete se na cokoli zeptat přímo v prostředí kurzu.
Tempo si určuje každý sám. V kurzu jsou všechny lekce dostupné hned při vstupu. Jak rychle je budete absolvovat, záleží jen na vás. Můžete všechno prolítnout během odpoledne a pak teprve postupně podrobně studovat, nebo si rozložit jednotlivé lekce na celý měsíc. Je to jen na vás, vašem zápalu a možnostech.
Ano, opravdu se to dá vyčíst. Něco je potřeba předem nastavit (to se naučíme v 2. části kurzu), řada údajů se v Google Analytics sbírá automaticky, stačí vědět, kde se na ně dívat (to je součástí 3. části kurzu).

Objednávám kurz

 

Technikáliám nerozumiem a vyhýbam sa im, ako sa len dá. Google Analytics mi nainštaloval IT expert, ale nevedela som ho používať. Preto som sa prihlásila do tohto kurzu. Petin ukľudňujúci hlas ma tak prekvapil, že som najskôr zabudla robiť :-). Potom som sa pustila do práce a nastúpilo ďalšie príjemné prekvapenie. Pod jej vedením bolo zrazu všetko ľahké. Jasné, zrozumiteľné pokyny a všetko sa mi darilo. Opravila som kopu chýb, ktoré mi ITčkar nenastavil správne, a cítila sa ako „macher“. Teším sa, že si môžem odsledovať reakcie na každú drobnosť, ktorú na svojom webe urobím. Ak chcete mať prehľad, ako a čo robiť, abyste na webe zarábali, tento kurz vám určite pomôže. Pod vedením Peti to zvládne aj mega technický antitalent :-).
Zuzana Riháková, www.zuzanarihakova.com


Tak toto bylo přesně to, co mi chybělo do mé sledovací skládačky na webu. Že existuje nějaký Google Analytics jsem samozřejmě věděla dávno, dokonce jsem ho na svůj web nasadila. Ale sledovala jsem jen základní graf, zda se čísílka zvětšují. Díky Petině kurzu jsem zjistila, co všechno jde sledovat, co to vlastně znamená a co nejvíc – objevila jsem kouzlo konverzních poměrů a sledování důležitých cílů. Například jak mnoho lidí se dostane až na moji prodejku. Přesně toto jsem pro svůj byznys potřebovala. Takže můžu jedině doporučit, dozvíte se tolik informací. A to jsem prosím vystudovaná ajťačka.
Hanka Šormová, www.nanomadskestezce.cz


Kód Google Analytics jsem si na web přidala už před nějakou dobou, ale to bylo všechno. Teprve díky kurzu Petry Vymětalové jsem zjistila, jaká veliká hromada užitečných informací se z něj dá vytáhnout. Chcete vědět odkud k vám návštěvnící chodí? V jakých časech? Jaké je jejich chování na vašem webu? Zajímá vás konverzní poměr na vybraných strankách? Petra vám názorně ukáže, kde to všechno v GA zjistit a nastavit, ovšem dozvíte se mnohem více. Podle jejího návodu zvládne tato nastavení i internetový začátečník (jako jsem já). Proto kurz Google Analytics pro začátečníky vřele doporučuji vám všem, kdo chcete do detailu porozumět statistice návštěvnosti vašeho webu a podle toho optimalizovat jeho nastavení, aby se s návštěvníky virtuální dveře netrhly.

Lenka Baratoux, geoložka a fotící světošlápek, www.lenkabaratoux.com

 

Ještě váháte?

Chápu. A mám řešení. Tím je

ZÁRUKA 100% spokojenosti.

Když do 14 dnů od objednání kurzu zjistíte, že to není pro vás, prostě mi napíšete, že o něj už nemáte zájem, a já vám bez řečí vrátím vaše peníze.

 

Objednávejte hned teď, protože

  • čím dřív se do toho pustíte, tím dřív poznáte své publikum a budete toho moct využít
  • brzy zjistíte, kde má propagace smysl a kde je to jen plýtvání času a peněz
  • díky doživotní aktualizaci budete mít přístup i do všech dalších verzí kurzu


Objednat online videokurz Google Analytics pro začátečníky:

Sídlíte mimo ČR?

Prodej kurzu přes web mimo ČR bohužel momentálně není v provozu.

V případě zájmu mě prosím kontaktujte na e-mail petra@petravymetalova.cz, vystavím vám fakturu ručně.

Pro urychlení můžete ve zprávě poslat rovnou své fakturační údaje a připsat, jestli chcete fakturu vystavit na firmu (a sami odvedete DPH ve svojí zemi), nebo jen jako běžný spotřebitel (a k ceně vám připočítám DPH vaší země). Fakturu můžu vystavit jak v korunách, tak v eurech.

Děkuju za pochopení.


So záujmom som si pozrel videokurz. Veľmi dobre obsahovo spracované a pekne jednoducho vysvetlená problematika. Pre každého začiatočníka určite odporúčam.

Vladimír Baránek, SEO expert, www.online-marketing.sk


Případné dotazy na mě můžete hrnout e-mailem na petra@petravymetalova.cz nebo telefonicky na číslo 604 369 319.